Ännu en Söndag

Helgen har sprungit iväg, flugit iväg whatever!
Men dagen började med att jag vaknade o kände mig fräsh, hmm kan nog bero på mina nya påslakan ( alla hjärtans dag påslakan) hihi fixade kaffe men guess what filtret var slut så jag kokade men dt förstörde inte min dag, lägger mig ner i sängen o får ett samtal av lingling ♥ som pågick halva dan haha dt känns som om jag har helg samtal som pågår halva dan.
Vaknar o mobilen ringer o sen bara bablas dt på.
Igår var dt ju Nemo. Anyways besökte Hagebys willys o jag köpte hem en massa skräp. Alltså dt konstiga e att jag köper hem typ sötsaker o skräp o så bara föratt jag kanske e sugen på en sak men köper hem resten fastän jag inte kmr äta allt dt där elr ens öppna skiten samma dag som jag har köpt det men blir ändå lugn, tanken att jag har dt hemma i köket gör så att jag blir bara glad haha låter psykiskt.
Tänk när jag bor sj o ekonomin inte e så stor daamn säger jag bara då.
Är glass beroende o cola sås och nu e dt där hemma + nya ballerina kakor som tydligen heter kladdkaka. Har inte smakat än men we´ll c o en massa annat göttigött. Ingen beach body 2010 inte!



Kommentarer
Postat av: sarah

sv: Rätt:D nu har du fått en länkning! :)

2010-02-07 @ 22:01:10
URL: http://baraasarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0