- Skoja inte!

Förstår inte folk som inte vågar stå för dt dom säger. De ska säga en sak som de egentligen MENAR men när de ser hur den andra personen reagerar så säger dom :
- naae skoja bara!
Men tänk om jag skulle reagera på det sättet personen ville då? nej men då minsann e dt ju inte ett skämt.
Tycker att sånt e såå löjligt ärligt talat. Eller dom här som säger en sak men inte ens vågar vänta på svaret o bara ,  - nej, nej skoja bara. Har folk glömt att ett skämt ska vara roligt, o sist jag hörde sånna hära konversioner så var dt ingen som garva. I dnt get it and i wont. Kan nästan tycka att vissa e lite osäkra när dom frågar nått o sen bara nej skoja direkt o vissa får chansen o säga vad de tycker o till o med vara dryga o sen så kommer ju så klart
SKOJA BARA! Nu leder inte dt här nånstans o jag låter som bitterfittan men stör mig groooovt. Håll koll på käften tills nästa gång o ta reda på när dt e man skämtar så tror jag nog att dt blir fred på jorden ( överdriver en smula men e somalie trots allt, that how we roll)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0