19 årsdagen

Så här var det. Raquel skulle tydligenkomma från Sthlm för o överraska mig o alla visste om detta utom jag!
Hon poppar ut från toaletten o jag e helt :o, Vi drar till stan o gissa vilka mer som visste om detta. Banen o Guzz haha. Blev fika med dom o Sarah gav mig present.
Vi fika på espresso house.


Efter dt så sa vi bye bye till Guzz o resten av oss drog till Ektorp. Sen var dt bye bye till kära sarah
och jag, Raquel o Syster hemåt för att vänta på Susu
Och det blev ännu mera presenter för lilla jag :D

En massa tavlor och inrednings saker o en väska från Qel. Blev fetttt nöjd iaf.

Drog sen till MC för att käka för vi skulle även se Bounty Hunter.



Bio toaletten :D.
NÖJD SOM FAN! Tack kära vänninooor :')




Kommentarer
Postat av: Anonym

va kul :D

den där rosa tavlan har jag velat ha skitlänge haha ;D

2010-04-04 @ 18:46:54
URL: http://baraasarahs.blogg.se/
Postat av: natalie

19, tiden går så fort! Grattis igen :D

2010-04-04 @ 23:03:41
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0