Update ya´ll

Lite små trött på att blogga så natta fick skriva åt mig igår, härligt härligt!

Dagen har flutit på, har fått en hel del gjort kan jag lugnt säga, gick till o med på sista lektionen jag oftast har en tendes att skolka ifrån men emd Sarah på halsen o mobilen så drog jag dit ändå xD
Sedan blev dt att plugga med henne oxå till provet, att plugga till prov blev till något kul, yupp energi läsken o söt sakerna var på plats så dt blev lungt en tripp till lidel innan.
Passa på o träffa Susu oxå, bebon har ju varit i sthlm hela lovet så ingen syn av henne nej, syrran kom efter en stund o dt var lika trevligt som alltid.

Här sitter jag  har ångest inför provet imorn, what can i do? ska jag ska jag?, elr jaa får se
Sarah o jag har ju våra baktankar men we'll c
Nu ska jag nog säga godnatt till syster o dom o dra mig hemåt tror jag, dusch and im off 2 bed, eller ska plugga lite på religionen tror jag!
Nu blev dt här inlägget långt o typsikt så som alla så har berättat vad jag har gjort hela dan idag men eftersom ni ändå hade tiden o gå in här får ni stå ut med detta nu, HOLLAA!


Så här mysigt hade jag o Sarah idag :)
Observera mobilerna, ser jag inte min mobil nära mig får jag panik,thats my baby.
Tar du Sarahs mobil får hon panik, hon har inget o dölja nej men panik får hon ändå :P


Kommentarer
Postat av: Bästa bloggen yaooo

Haha ditt lilla busfrö!!

2009-11-02 @ 22:18:48
URL: http://baraasarahs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hey u .. bra att nån fått nånting gjort iaf. själv måste ja kma igång med mitt plugg också, too lazy asso -.- ne men, de fixar sig.. har muntliga nästa vecka, hur gick ditt föredrag din svennebanan? :P Tihi .. Får väll ta o fylla på snart själv asso, dom här människorna verkar ju aldrig få in pengarna. Du skulle ringa, va hände -.- ? Men tänkte på dig precis innan du messa iaf, för va inne på bloggen då, lyssnade på låten du gillade, sweet.. tror ja hört den innan, men den blev så mkt bättre när chris&riri va me, puttinutti :') Haha.. men hört att du svullat mkt senast tiden, vill du rulla fram till sthlm nästa gång elr ;o ? Haha watch it :P Men släck dina doft ljus nu, and sleep tight.. Messa till mobilen om du tänker svara på det här inlägget, love u.. You know who <3

2009-11-03 @ 00:46:51
Postat av: MariaNelisé!

Kolla gärna in min blogg!

2009-11-03 @ 11:48:48
URL: http://marianelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0