THE GOOD WITH THE BAD

Kvällens gästskribent är ingen mindre än Natalie (storbloggaren) Eriksson.
Brukar spotta ur mig inlägg på bubbelrummet i vanliga fall.


Tänker ge er min personliga utelista. När vi ändå är igång kanske jag droppar en innelista också.
För att lätta upp stämningen lite. Läs och älska. Eller läs och ogilla. Läs och gör vad f.n ni vill!

UTE.

1. Skolarbete. Kanske är det jag som är lat men .. Att skriva en hel rapport om hur ungdomars språk fungerar ? Åk till Ektorps fritidsgård, lyssna, våndas och åk hem. Men okej jag förstår att det är viktigt för oss att lära oss sånt här men .. Ångestframkallande är vad det är. BREEEE. Som ungdomarna i Ektorp skulle ha sagt.

2. Humörsvägningar. Tonårslivet i all ära men att gå från att vilja låsa in sig i paviljongen och aldrig mer komma ut till att känna sig bäst i hela världen. Det kan inte vara hälsosamt.

3. Skolmaten. Låter larvigt men nej, inte ming grej.




INNE

1. Lov. Hur kul och skönt har det inte varit? 6 veckor till nästa.


2. Att nästan åka limosintaxi. I always had a passion for flashin' and before I had it I closed my eyes and imagined.. - Kanye West.


3. Snälla kommentarer i bloggen. Ingen pik . Bara min åsikt.

 

http://www.natalieriksson.bubbleroom.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0