söndagsvaken

Ooh känns som om jag har haft lov eller nått, kanske beror på att dt inte var någon skola för mig i fredags.
Dagen har gått så himla bra, första söndan där jag inte tänker på skolan o stressar arslet av mig, men det har inte heller varit en ''vilo söndag'' precis. Gick upp 05.20 av att en viss person ringde, kunde jag sova om sen dess.. hmm let me guess NOPP! vred o vände på mig o när jag äntligen somna ringer Nimco vid 10 o ljuger som en kossa genom att säga att kl snart e 11 o att jag borde gå upp, bara för hon gick upp vid 8. Blev maxi besök med mamma o dagen fortsatte med ännu mera telefonsamtal med Nimco.
Kan nog snacka i tele med den där bruden varannan timma om dt så krävs, men dt e bara skönt för känns då som om hon bor med mig haha, men its all love.
Nu sitter jag här o filar på min text uppgift som ska vara klar imorn, små pirrig i magen för en annan telefonsamtal som lär dyka upp senare ikväll, men ska då följa Nimco råd o bara go with the flow let ehm do the job o nu skriver jag en massa goja som hälften av er inte fattar så ska sluta o återgå till arbetet.
E så sugen på det här
Photo taken by sarah, food eaten by us :p


Kommentarer
Postat av: Nic

fin bild =)

2009-12-02 @ 14:22:15
URL: http://nicolinnne.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0