Addicted

Jag har tänkt att jag tänker för mkt o nu vet jag att dt blev för mkt tänka i den här meningen o
tror dt kommer bli mkt ut av ordet tänka i det här inlägget men dt får ni ta ;)
Men oftas delar jag med mina tankar med mina nära o kära o hur ska dt gå till nu när mobilen e lite som den e.
För 2 sekunder sen messa jag R o nu gåre inte, o N kan vi ju bara glömma, har inte gått hela dan!
Men för att komma fram till det jag tänkte på e att jag allltiiid vill ha dt jag inte kan få, vfr vfr?!
Får damp på mig sj, e som en liten unge som mamma ha sagt nej öppna inte den där hyllan med godiset i nu o barnet blir hystyrisk nyfiken o kollar o tar , okej dåligt exempl men dt kan röra sig om småå saker, som läsk kl 2 på natten fastän dt inte finns, kan då gå till syster för att hämta för jag vill ha dt o jag vill ha dt då! dt kan vara precis VAD SOM HELST! Blir mer hmm vad ska man säga into it när jag inte kan få, haha psychooo..



P.S lite reklam nu för våra armband 21 nov , IT IS IT!


Kommentarer
Postat av: S Guzman

HAHA ditt cp. Vi har läsk hos mig alltid :D

2009-11-12 @ 22:10:05
URL: http://susannaguzman.blogg.se/
Postat av: shamz

sv: Hej! Frågestunden är över :) Du kan läsa mina svar på bloggen. kram !

2009-11-13 @ 09:02:26
URL: http://shamz.blogg.se/
Postat av: micaela

you are craazy :)

2009-11-15 @ 11:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0