-lonely-

Home..alone ..typ!
Bror sover men still creepy. Dt e ju skönt en stund men huset e så stort att jag hör saker
från andra ändan, jag rör mig åt dt hållet för måste allltiiid kolla upp! Upptäcker att dt bara var tvättmaskinen, sätter mig, hör nått etc.. BET kanalen e åtminstone på, om dt skulle vara nånting the last thing i would see is my brownsugas :P
Sms.ar susu men ingen sympati från henne, vilket hon borde visa eftersom hon e sjuk o tänkte hälsa på henne en snabbis men men hur ska dt gå till nu då.
Nej nu orkar jag inte vara nojjig mer, ska ringa nån!

PeAcE!


Kommentarer
Postat av: patricia

haha det var inget posetivt :D

2009-11-14 @ 19:49:25
URL: http://patriciajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0