You dnt need no one else...

Tom! o då menar jag inte tom som i namnet tom utan TOMM!
Varken hype, nere, arg, irriterad.. Och nej har inte tråkigt men bara seg typ.
Ooh så trött på allt haha låter som emo nu märker jag men gosh! e på i dnt kno stadiet, i dnt kno vad jag vill äta, vad jag vill göra, hur jag ska lösa vissa situationer (bara skiter it) men vad jag vet e att jag verkligen verkligen diggar låten med Drake-sooner than later. Slow song, dt e de som e nackdelen med mig när jag lyssnar på lugna låtar, blir små deppig typ haha fastän den e skön o fin osv. Och har inte lust o lyssna på gaaah hyp låtar.. hmm what shall i do?!
Vill bara kolla på en massa drama/romantik filmer o dricka varm choklad. Ja dt blir nog det ikväll, efter att jag har skrivit klart min krönika dåra.


Hollaaaar


Kommentarer
Postat av: KATTIIISSS

Skönt att det är lov nu när du är tom så du har mindre saker att bry dig om =)

2009-12-18 @ 12:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0