stressination

Stressigare dag finns inte, eller fanns eller jo.
Men anyway, jobba lite sen fixade armband fort för Klara ville köpa o även Natalulu.
Blev några varv fram o tillbaka till statiol för dt var där jag skulle möta köparna, iaf i slutändan var dt ju perfekt!
Även Susu köpte haha ALLT! typ :P ska inte överdriva nu men dt e bara löve. Lärde henne hur man gör oxå för vill inte förstöra mina naglar, tog ett tag för henne men resultatet blev nice. Och så har vi miss K! haha OMG, hon ville ha berlock efetr berlock, asså på ett armband! Allt jag hade o säga var jipsy haha nöjd blev hon iaf.

Veckan går så jävla fort så att dt inte e sant asså shit, snart helg! Me like it.
Blev även filmkväll igår med miss S o K! BÄSTA action filmen ever, vetifan vad dt hette nu men normalt vist HATAR jag action men den här var så jävla genomtänkt o smidig o helt enkelt bara skit bra.
Älskar filmer som är verkligen annorlunda elr typ jaa att dt finns med saker man inte tänker på, varje minut har en mening.
Slutet var med bra men inget Susu gilla då hennes så kallde ''butler'' dog :P
O nu förstör jag säkert filmen för alla men ni vet ju inte ens vad den heter så sug på den!
Nu ska jag iaf ha mys kväll med syster min så Holla!


Kommentarer
Postat av: Ahline

snygg blogg. händer idag? kramar ;D

2009-12-25 @ 13:30:58
URL: http://ahlinewilking.blogg.se/
Postat av: Ahline

jag brukar vara ärlig ;)! haha :)

sv: tack så jätte mycket,

2009-12-25 @ 14:05:35
URL: http://ahlinewilking.blogg.se/
Postat av: sarah

haha, du får vara med när jag gör den isf annars blir du aldrig nöjd iaf ;p

2009-12-25 @ 22:38:38
URL: http://baraasarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0