''I just feel it''

Notisen=check!
O dt var de enda som var klart. Börjar känna mig som en nörd ( inte för att dt e något dåligt men)
måste plugga religionen som e imorn, gosh att religion ska vara så jävla jobbig men hinduismen o buddha ppl e fkt lite jobbigt, att plugga till dt menar jag då. Men fick ju lite hjälp av Sarah, fattar iaf anteckningarna men troru det sätter sig o 'lagras'' i ärthjärnan min?! i dnt think so..

Alla frågar, vad ska du göra på nyår? jaa du vad fan ska jag göra. Det enda jag ärligt talat ser framemot måste nog vara att dt blir ett nytt ååår! två tusen fucking tio.. Läste förra årets nyårslöfte lista som jag skrev haha tror ni jag höll nått eller, nopp! eller joo skärpa mig i skolan and i did fkt men resten haha körkort o grejer, har iaf börjar men inte har jag den.
I år ska jag fan göra en ny nyårslöfte lista o då ska jag faaan i mig hålla dt oxå. Känns som om det här nya året kommer bli GREAT! I just feel it. 

 
♥Studenten
♥Flytta!
♥hmm FÖRHOPPNINGSVIS KÖRKORT!
♥O MERA FLYTTA! hihi

 Inte som om jag tkr att dt e döö jobbigt att bo hemma men tanken om att bara flytta, flytta till mitt eget! Fatta!!

Peeeacenation...









Kommentarer
Postat av: erika

STUDENTEN! :D

2009-12-09 @ 18:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0