Even if the sky is falling doooown

Sthlm var ju då great. Träffade så klart Raquel där, alltid lika trevelans africana <3
(på mässan! Dt var ju dfr vi åkte dit då)
Fan huvudvärk till max att inte ens ipren blandad med panodil hjälpte, nej inte skönt dt!
En sväng på stan , köpte svart nitarmband o sen my SHOEEESS som jag inte ha kunnat hitta i min storlek här (37) vi gick till en dinsko dom hade inte, o inte den andra heller sen säger kvinnan där i affären att dinsko i plattan har 2 par 37:or, vi kutar dit o ett par var redan slut o det andra parets högra fot var spårlösförsvunnen men tillslut så fick jag mina skor så fett lycklig.
Resan hem var bara oooh! ta mig hem. Blev lite snack om paradise hotel som kommer ikväll, alltid lika kul men dock inte för alla, Nattalulu med andra ord som bara suckade igenom hela konversionen :P hon gillar inte PH men dt har vi ju förstått nu

Nästa gång jag kmr till sthlm kommer jag vara 10 cm längre än dig Nimco, sug på den du :P

Kommentarer
Postat av: Shamz

Sv: En riktig man ber om ursäkt ! En idiot sticker bara huvet i sanden och försvinner.. Tiger står upp för sitt misstag :)



Heta skor btw!

2009-12-03 @ 19:12:44
URL: http://shamz.blogg.se/
Postat av: The Real Nimco

Shuuuut up u Blooodie hell

2009-12-04 @ 01:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0