SVD

Idag på föreläsningen fick vi se Sverigedemokraternas reklamfilm, och jaa du! Vad tkr jag om dt?!!
hahah vet inte om jag ska skratta elr bli galen eller gråta. Inga tårar här nej men seriöööst!! Jag fattar inte, dom snackar om invandrare men snälla dt enda jag såg på den 30 sekunder filmen var kvinnor med stora slöjor, turban, bukra vetifan vad allt heter. Dt e som om dt e mer riktad mot muslimer än bara ''invandrare'' o så väljer dom gamlingar som exempel, ja vi vet ju alla hur ''räda o förvirrade'' dom kan bli, antar väl att kön till valet för SVD kmr va fullt med pensionärer. Nae, blir bara irriterad o tkr att dom e fan helt klart dumma i huvudet!!
Idag så förknippar man terrorism med islam, så det e kanske inte så konstigt att de tog just ''muslimer'' som invandrare.


Kommentarer
Postat av: Sophia Clownsson

Hahaha det är en sjuuk video men man ka inte låta bli att skratta. Fyfan va dm överdriver,,,,det roigaste är att dm tror att tv4 verkligen vill sända det där haha så fulaa.

2010-09-07 @ 21:22:15
Postat av: N

Det är sjukt. Tanten är ensam och ser rädd ut

medans "invandrarna" är jättemånga och typ ATTACKERAR pengarna. Fyfan för det där partiet.

2010-09-08 @ 00:05:54
Postat av: Kattiizzzzzzzzzz konichiwa

Saknar dig Nimco! Ja det är med mönster på,typ fula bubblor haha,kostade 9000 ungefär :) Är det samma du har? :) Grattis till din lillasyster,varför visste ja inget? tell me!

2010-09-08 @ 00:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0