★ S p O n S o R

Har lagt mig så tidigt som man bara kan igår. Däcka vid 21:00! haha dt e verkligen inte jag asså men kan lätt säga att det var underbart skönt.
Har ftf inte bestämt mig ifall jag ska byta till matte b asså för jag inte har klarat men ooh! Nej nu ska jag inte tänka på äckliga skolan, utan njuta av min löödaag :)


Just ja, min mobil dog oxå runt 20:30 igår o än inte satt på den, so not me!
Såg nya trailerna för twiligt, som egentligen heter nått med e, men anyway den sööög! Vet ju vad som ska hända o så men trailern söööög
♣ Vill ta munk o softination men mn dt kmr ju inte bli av (hihi)

Ska hem nu iaf o ladda kära mobilen o fixa käk o så ... I'm out.
Njut av den här videon så länge :)


Tierra marie ft Gucci & Soulja boy- S P O N S O R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0