B-day dnt care

Jag fyller år den 4:de april o tro dt elr inte så e jag fkt inte taggad nånstans. Brukar alltid vara dt men det här året så e dt skumt. E dt kanske föratt jag fyller 19 o ser inget speciellt med dt förutom att dt e ett år kvar till 20 o dt e de som man fan ska fira? dnt kno men dnt digg it iaf. O sen frågar alla:
- Vad önskar du diiiig?!
Förr var dt alltid, well vill ha toppen från Gina, byzorna från bikbok osv men iår hmm nått med inredning, allas miner blev helt - COME AGAIN! haha e så taggad inför min flytt som fan i mig ska bli av!! Så som sagt vetifan o åren springer att jag inte hinner ikapp, call me grannie Raquel, still dnt care


Kommentarer
Postat av: Anonym

u granni, u better care!!! men flytt? ehhmm so u say.. du inte feta va du göra

2010-03-25 @ 13:17:01
URL: http://nansamba.blogg.se/
Postat av: bbs

wee girl var ska du flytta? GRATTIS in advance girl, jag kommer resa samma dag så jag kommer fan vara stressad på our day:). men men... ;)

2010-03-30 @ 18:04:07
URL: http://babyshakur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0