Young love

Haha skrattar lika mkt varj gång jag läser min så kallade gamla ''diary''
Den har blivit som en vanlig bok för mig. Tror nog dt där e de enda ''privata'' saken i mitt liv ingen jävel kan komma åt no matter what haha men shit vissa saker e ju bara galet roliga. Hur jag brukade skriva ena dagen
- ooh jag e såå käär asså oh my god dairy u cant imagen ( som om dagboken vore en människa) Sen 2 dagar efter dt där så står dt typ - asså ärligt talat, orka han lixom, im soo over him uff! hahah NO LIFE!!! Känns inte alls som jag men som sagt dt var ju närman var liten, ung o dum men dock inte dum :P

Skrev iaf inte fult o knas engelska, thanx god :)


Kärleken när man var ung var ju bara löjligt roligt. Tror nog inte jag har aldrig varit en sån där som sa oh jag älskar dig efter 2 dar elr samma dag som man blev tillsammans med människan. Det e nog de enda som jag inte riktigt förstod mig på. Allt annat tror jag att jag med gjorde så ska inte sitta här o leka perfecto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0