Today is a Nemo day

Idag är det en speciell idag, yupp för idag fyller ingen annan än Nimco O :) Min kära kompis sen dagiis.
Även om hon tkr att fylla 20 e större än 21 så tkr jag ändå att hon ska firas som faaaaaaaan.
Jag hoppas du får uppleva många många mera år ( knas blev dt där) Och jag hoppas jag får upplevda dom med dig min kära nemo, and guess what i foound u nemo!
Jag fattar hennes humor, hennes deppiga dagar, hennes rude moments mot andra, hennes ödmjuka o kärleksfulla sida, en jäävligt stor sida där.

ANYWAY HAPPY BIRTHDAY LOVE ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Bday gurl her self

Im blessed to have uu looove uu babe min dag va aiiit fifan sjukling bara btw het ja va på bilden :p

2010-02-15 @ 21:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0