Oh yes I did!

Jag klarade den här skoldagen, oh yes i did and yes i can and will! Fredagarna på skolan e inte de  bästa, trust me.
Men för vissa så avslutades dagen lite tidigare o med dt menar jag att de skolka dom jävlar.
dt var MELIS, GUZZ, ERICA SVÄRD! Hoppas Nk läraren dyker upp här o ser detta haha
Nej men eftersom jag e en sån omtänksam människa på denna planet så räddade jag dom
(Guzz&Melis, Svärd upptäckte han sj, tyvärr)  o sa då att dom fkt var på lektionen o tror fkt inte att våran lärare e så tekniskt o tänker på att vissa har bloggar så VARSEGOD mina så kallade kompisar :P
O så fick jag o Sarah skjuts hem, jaa hennes mamma e ju bara för Goooo!!
Fick lite film tips från Katarinas blogg nu så laddar ner den där filmen elsewhere med en gång, den verkar bra.
Aja ska ta o vila mig lite nu för huvudet spricker :'(
P E A C E out

Kommentarer
Postat av: Abooo G melis

Bästa Nimco:) hahahah ja har faktiskt räddat dig med :)

2010-02-12 @ 20:12:24
Postat av: Katarina

visst va filmen konstig? hahah

2010-02-16 @ 14:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0