Hottest bitch in heels right now...

Well well då var man hemma. Kan säga att jag åkte till stan för att köpa mina Uggs o sen kanske ett par lårstövlar utan klack för jag har redan ett par. haha guess what Uggsen fanns inte i min storlek, typiskt! Vadå har halva sverige st 37 elr, okej om dt fanns 38 också, men nej nej! Så planen var iaf låga skor haha GISSA VAD JAG KOM HEM MED?!


Alltså inne i skon så e dt typ neon rosa asså skit fiin, som min nagellack där hihi. Var med syster o dt enda hon sa var bara: NÄR SKA DU HA DOM?! Men köpte iaf ett par lårstövlar UTAN klack. Berätta för mami o hon blev galen. Har rygg problem trots allt men i really really like dom här asså aja :)

Kommentarer
Postat av: sarah

ÅH snyggggga!!!!!

2010-02-14 @ 21:31:21
URL: http://baraasarahs.blogg.se/
Postat av: Neha

Grymt snygg tröja du har i headern=)

2010-02-15 @ 00:13:08
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Katarina

SKIT SNYGGA!! =)

2010-02-15 @ 19:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0