Whattodo

När allt som var nöje/skoj för en blir till jobbigaste uppgifterna man bara måste jag göra.
Så känns allt för min del! Finns dt nått kul o göra, visst! Gör jag det, jaa! o vad gör jag efter jo check o nu har jag gjort dt gud så skönt o fått det gjort! haha oooh
! aja dt jag vill komma framtill är då att bloggen börja kännas som something that I HAVE TO DOOO! dobidoodoo..
Vilket dt inte borde men men what to doo.

* Iaf, hade nationella idag och det kändes bra.

* Ryggbesvären is back..on track i mitt liv! O den här veckan e ingen bra tid för den att besöka mig.

* Oooh Twilight på söööndaaag!
Längtar fan, synd att dt var fullt på premiären men söndag it is!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0