So yesterday

Alltså jag fattar inte folk som inte fattar saker o ting utan att man måste säga det med ord, jag menar vissa saker är fan i mig bara självklara. Ok ibland förstår jag men lägger man korten på bordet, seriöst ta upp det o sedan fattaru väll, att man ska behöva säga jämt och ständigt precis allt.
Men fan dt e ju värre när en person vet vad som försigår men inte tar initiativet o säger/frågar först utan förväntar sig att andra ska ändå ta upp dt elr säga det! Så meesiigt.

Men back to the sunligh..Skolan gick ok
Nk lektionerna gör mig rastlös, sööömnig men har lärt mig ny sak idag, kossor gråter inte, skumt ha?
o dt gör inte nöff nöffsarna heller, haha har gått runt i flera år o trackat Susu med gråter kossor, well nu har jag svaret o nu ska jag fortsätta dricka min kaffe latte =)

Älskar låteeeeeeeeeen!


Kommentarer
Postat av: sarah

haha nöff nöffsarna xD och ja, nk lektionerna gör dig verkligen rastlös ;D

2009-11-24 @ 20:25:41
URL: http://baraasarah.blogg.se/
Postat av: S Guzman

Nimco, blattar tycker om guld ;D

2009-11-25 @ 15:49:00
URL: http://susannaguzman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0