realtioner relationer..

All snack om relationer fick mig o fundera, o så tänker ni nu oh Nimco kommer skriva om some some haha
nej men seriöst så har jag försökt ändra synen på vissa saker när dt kommer till relation o sånt.
Känslor e inget jag väljer friviligt att snacka om, kommer på tal kanske när vissa personer får ur vissa saker ur mig eller när jag  bara känner mig bekväm nog o berättar.
Syster o Nimco psyka mig hela igår kväll med att karma is a bitch o att jag kanske inte borde behandla vissa människor som jag gör, gjort osv.. Men inget jag gör med flit, elr kanske jag gör men gör dt för att rädda mitt eget skinn. Inte bli nedtrampad, kanske dåligt ordval nu men inget jag skulle vilja men andra sidan vem skulle vilja, dt e tydligen bara ge o ta, vem vet nyårs löfte maybe, nytt projekt för miss Ali!

Imma kick ass!

Kommentarer
Postat av: micaela

jadu nimcon.. maybe i got issues, but you're pretty messed up to babe ;D hehe my brownie<3

2009-12-03 @ 19:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0