nk no life

Okej, så här gör vi, snart kommer ni få höra the story of your lifes!
O höra oxå, men inte riktigt än för dt e så att nämligen ibland kanske du vet....
Nej HAR INGET O SÄGA!
Pluggar till nk provet imorn.
Myser med energi läsk o mazarine o terrar Sarah för jag fattar NADA av natur!
När jag läser meningn i den tråkiiga boken är tankarna hos Raquel för bebo ska få egeeeet! haha
Försöker fokusera men då tänker jag på mensväärken! eller lättare sagt den tänker på mig, tog tablett, mår bättre.
Så vad kan komma här näst joo tänker på hur säger man när dt e flera muffins, en muffins flera muffinsar?, eller ge mig...muffinsen? hajjar ni?
Jag o Sarah banan hade diskussion om dt men kmr inte fram till nått, men jag fortsätter med mina muffinsar!

Nu ska jag plugga tills paradise kommer
Släpper normala bilder imorn för nu har jag iget här framme...tyvärrrrr (upptäckte att tyvär stavas egentigen tyvärr, i hela mitt liv har jag skrivit tyvär :P )


PEACE

Kommentarer
Postat av: susu

hahah alvar nini tyvär!!

påminner mig om kurshandledaren som sa hela tidden: dt blir värr o värr istället för att säga värre :P

good luck imorn ...

2009-11-19 @ 20:22:38
Postat av: Natalie

tror man säger flera muffins ;D

ge mig muffinsen :)

kanske. ses imorn och hoppas du mpr bättre då.

2009-11-19 @ 21:55:55
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se
Postat av: micaela

stick to your muffins...

2009-11-20 @ 09:20:03
URL: http://psmicaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0