Karma is a B****

Karma is a bitch and yes jag tror på dt där nu.
Inget jag riktigt har brytt mig om innan men får se upp med how ''rude'' I'n, något Nimco O skulle ha sagt.
Jag personligen tkr ju inte då att jag har varit såå dum, men tydligen.
Dt krävs mkt för (vissa) o inte svara på mina så kallade sms haha, jaa vissa! Och jag har inte insett detta förräns nu då, tog ett tag att få igång hjärncellerna, antar att de var på semester or some.
Så då kan man tänka sig vad fan ber du inte bara om ursäkt?,
Shit dt måste vara en av de mest jobbigaste grejerna för mig, att fkt be folk om ursäkt. Dt e fan svårt
(enligt mig dåra)
Neej nu dummar jag mig ännu mer bara, men ska skärpa mig... i fortsättningen, elr försöka
whatever!


P.S MIN MOBIL E KNAAAS!

Kommentarer
Postat av: sarah

tyst på dig och svara på sms ist!!!! din sega apa

2009-11-05 @ 19:13:43
URL: http://baraasarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0