Drop drop drop

Inte bloggat på ett tag, hmm vad kan dt bero på? ingen aning.
Men kort update, fick bäst resultat på nk förhöret, jag o guzz, ALLTSÅ JAG o NK går inte ihop.
Har aldrig klarat ett nk prov från 7an-9an o nu fick jag bäst haha dt e ju bara för underbart!

Tog stelkrampsprutan idag som jag har sprungit ifrån i ett par år men nu fick dt vara nog, Sarah fick följa med fastän hon inte hade lektioner idag hihi. Sen fixa Katarina mina naglar, lovin' it ;)
O min mobil e ftf som den e, funkar när den vill, till dom den vill så dt e bara o stå ut för inga paraaa!
E fan irriterad för fixade pengar till ett par älskade skor jag har velat ha, men fanns det min storlek? neej!
Hur många människor tar storlek 37 egentligen?! Men blev ett par gråa jeans leggins som tröst so that will do
Armen värker o ska återgå till Sarah banana nu för vi sitter här hos henne o tar bild på våra armband, dt går bra, dt går framåt dt går som BÄST!


PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0