Doctor Zero

Nått e fel med min mage, nått!
Räckte dt inte med den smärtsamma mensvärken jag brukar ha?!!
Nu för tiden, elr några månader tillbaka så märkte jag att jag får som kramp i magen,
o när dt gör fööör ont börjar dt typ nästan svidaa I MAGEN! helt skum, så ringde mami, o vad säger hon joo ät när dt svider elr drick mjölk. Men har fan i mig ätit precis så vet inte vad problemet är.
Brukar alltid vara hemma från skolan när jag får min kraftiga smärtsamma mensvärk, lr rygg skiten o nu e dt ett till problem på g, vilket påverkar mig mest o sen sarah får hon får ryck när hon får ett sms 04.00 på morgonen där jag tjatar o säger min så kallade sjukdom då, haha men dt e bara käärleek dt! Sj e dt ju inte så kul att gå till skolan när den pinglan inte e där.
Borde gå o kolla upp men sveriges fucked up sjukhus  och jag e verkligen inte kompisar.
De tror jag typ hittar på sjukdomarna själv elr nått, fattar inte vad jag tjänar på dt men det enda dom seriöst kan e jaa men vi hittar inget, men ta smärtstillande, fuck UFF!
Fan e dt för läkare vi har här.
Kommer ihåg att en person berätta att en läkare råkade gipsa fel ben på hennes kompis, o upptäcker då efter gipsningen elr vad dt nu än heter, HUR MAN LYCKAS MAN MED DET?
dt e gaaaleet sjukt! Äckliga läkare med noll fakta

Kommentarer
Postat av: sarah

haha du e så rolig min llilla nimco. Men din mage e knäpppp det är något som är sant. _Inte kul :(

varför svarar du inte på mina sms???????? <3

2009-11-08 @ 18:53:12
URL: http://baraasarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0