You r so yesterday..

Jag har en tendens att varje eller de flesta låtar jag lyssnar på påminner mig om nått händelse/nån viss person.
Ibland kan dt vara positivt o ibland inte, vissa låtar som jag digga stort en lång tid kan jag börja hata för den kanske påminner om en viss sak, sjukt men dt e så jag rullar.
O låten som jag fortfarande bombar sönder e nog Toni braxton ft Trey songz-so yesterday.
Vaknar till den, äter med den, do whatever med den på :P
Men nu tänkte jag släppa en annan låt jag aaaldrig seriöst blir trött på, this is my sooong!
CHRIS BROWN-WITH YOU



Sen e dt Ne-yo med låten closer, digga den i början men sen jaa, iaf tål den verkligen inte längre nu!

Kommentarer
Postat av: Triisha

fresh blogg =), and i like the song kolla gärna min safe

2009-12-02 @ 12:35:56
URL: http://triisham.blogg.se/
Postat av: Antonia

jasså vfr tkr du nte om den sista för:P

2009-12-02 @ 14:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0