Supawoman

Alltså hade den sjukaste drömmen ever igårkväll.
Jag kom från jobbet ( jobbar inte men dnt kno) iaf jaa o sen så var jag på väg hem.
Jag gick typ mellan skarpa o ektorp o sen så var det en massa män/killar ute som var rasister tydligen, alla invandrare var instängda i deras hem. Dom gick runt där o skrev o en massa shit.
Sen så gick jag där iaf döö rädd, mitt hjärta banka skiten ur en.
Det  var en kille som var flintis värsta biffiga o bara peka på mig o sa:
- ööh hon e svartskalle våldta henne då!
Jag kollade runt o blev helt hysterisk rädd. Och då kommer en lite yngre kille som såg ut o va lite nördig o jag spraaang o spraang kommer till där Sarah banan bor, vid nån buske.
Helt pltösligt får jag typ super power or some, jag hoppa typ fast höll  mig i luften ett tag som i filmen jumper. På nått sätt räddade jag mig ur situationen thanx god for my powers.
haha dt var skrämmande men rolig i slutet fyfan säger jag bara!
I didnt like...





Kommentarer
Postat av: soulie

oh, thank UUUU giiiirl! I will (:

2009-12-25 @ 22:57:16
URL: http://assuefacente.blogg.se/
Postat av: sarah

fan va läskigt ju :O tur att du fick superkrafter ;)

2009-12-26 @ 21:39:35
URL: http://baraasarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0