Sarah goes so yesterday

Haha Snackar med Sarah på msn, grejen e att vi brukar ''tipsa'' varandra om låtar. Hör jag exempel en låt som jag skulle kunna tänka att sarah skulle digga så säger jag till henne o oftast brukar hon gilla dom skit mkt. Så låten med Toni Braxton ft Trey songz- so yesterday e en av dom, Tipsa henne för ett par veckor sen men Sarah kunde inte hmm vad ska man säga komma ihåg melodin, de satte sig inte riktigt så nu så har den o hon har lyssnat sööönder låten, boombat videon! haha dt e som en liten mirakel har uppstått, så då undrar man ju vart lilla sarah banan har hållit hus när jag har tjatat om låten.
För att jävlas skriver jag dt här haha
Banan YOU ARE SO YESTERDAY :P




Kommentarer
Postat av: sarahbanan

haahhaha vaddå soo yesterday xD

men jaa jag vet jag har varit lite seg. men bättre när man kollar på videon:) hihihihihi loooove

2009-12-06 @ 18:15:09
URL: http://baraasarahs.blogg.se/
Postat av: Mikaela - ungmamma till Nova

Fin blogg! :)



kika gärna in min om du har lust.

2009-12-06 @ 23:20:23
URL: http://jagochmindotternova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0