Nokia new

Och så trodde ni att jag skulle leva utan mobil, asså helt seriöst?!
HELL NO, efter lite förhandling där hemma osv så drog jag imorse o köpte en mobil.
Alltså vaknade kl 9 o kunde inte sova om, vakna varannan timme o drömmer en massa saker som har med mobil att göra, först att jag e påvåg till bussen  men den bara åker förbi mig, blir heelt galen. Sen att jag fick en mobil som egentligen inte ens exicterades, jag designade den sj och sen att jag köpte en mobil men tappa den på väg till bussen hem. Efter några timmar kunde jag inte sova längre eller orkade inte med mardrömmarna längre ( okej överdrev nog en smula med mardrömmar) men ingen kommer i mellan mig o min mobil!!
Anyhow nu har jag den här '' Homie you are a sidekick''


Ska dra o träffa Micaela nu, chileno åker 16:e till knargöarna, vetifan hur dt stavas mend te  varmt o skönt så dt e väll det enda som räknas.
Sen blir dt även att skriva Krönikan och plugga på svenska provet tills imorn, YES SV PROV IGEN! våran svenska lärare har ballat ur totalt nu asså men what to do..Ska dra mig nu sååå peacination!

Kommentarer
Postat av: micaela

HAHAHA knargöarna xD haahah kanarie öarna ;)

2009-12-14 @ 18:56:50
Postat av: Katarina

Skitsnygg mobil! =) love it

2009-12-18 @ 12:11:35
Postat av: Elsa :)

snygg mobil! :o



sv: okej, görs ? (:

2009-12-19 @ 13:23:49
URL: http://elsssrosss.blogg.se/
Postat av: Qeel

hahahahahha kanargörna AHAHAHHA importen is back. men vafan, är mobilen bra elr. okey fattar tangentbord, men vrf två? svara sms när du ser o vet, want an answer ma negguuuh !! -.-

2010-02-03 @ 13:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0