Löv/Lov!

Ooh första söndan på länge som jag inte får ångest eller stressar inför skolan o lala, nix på sånt för nu e dt för faaan LOV! Its was about damn time.

Jag e uppe ganska tidigt för att vara jag, men sömnproblem som vanligt på sistone.
Och yes! internet till min PC nu, inget mobiltbredband o massa sånt krångel, nu e dt hemma datorns internet fast extra sladd o allt möjligt. Lycklig iaf men inte för att jag är msn o blogg o fb nörd elller data nörd med andra ord.
Jag fattar inte dom som seriöst kan sitta i timmmmmaaar o dom kollar inte ens på film elr något sånt, nej dom sitter på msn, facebook, seriöst i timmar! Dt e bara galet.
Det jag gör oftast på datan e , ladda ner musik, lyssna på musik, ladda ner filmer, serier o sen lite kort msn o lalala. Allt jag gör verkar olagligt märker jag haha men seriöst spotify aint my thing! Reklam o allt möjligt o alla låtar finns inte ens, nej tack dt verkar föööör komplicerat för mig. Men nu ska jag ta o försöka sova lite
så peeace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0